Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J57a41r46a 49R69a89n40k

5. 2. 2015 20:23

Vetsina zapadnich zemi ma take sve Charlie Hebdo, ze vychodni Evropa nebyla zvykla na satiru, komiksy, cartoons....i Dansko ma Vilkse, ktery musi mi 24x7 policejni ochranu:

Lars Vilks Muhammad drawings controversy - Wikipedia, the ...

en.wikipedia.org/wiki/Lars_Vilks_Muhammad_drawings_controversy

0 0
možnosti
Foto

V tom je právě rozdíl mezi radikálními a umírněnými muslimy. Ti radikální své protivníky zaživa upalují, ti umírnění jsou pro ukřižování a trhání končetin.

3 0
možnosti

Že mě ti umírnění místo uříznutí nohy zvali domů, v obchodě mi nabízeli různé druhy potravin zadarmo, neustále mě zastavovali se žádostí, jestli nepotřebuji pomoct. Se vůbec divím, že na tom blízkém východu jsem přežil. I když pravda, málem jsem z toho dostal infarkt, jak se k nám chovali lépe než někde v Evropě.

0 0
možnosti

A jaký chladný pragmatický trest by to měl být?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS