Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Také se mně tato cesta nelíbila.  Ovšem je třeba konstatovat  a/ že je v rámci marketinku běžný způsob (nevím nakolik účinný) - kolik jich dostanete denně, aniž by byl znám konkrétní odesilatel   a   b/ je to způsob propagace v budoucnosti (proč já, stařec, si to uvědomuji a vy, evidentně řádově mladší, nikoliv?).

0 0
možnosti
PD

Blog o ničem. Pardon, blog o spamu. :-P

0 0
možnosti
JN

J15a69n 48N67o39v62á27k

24. 1. 2013 9:54

Také mi dnes došel mail od pana Vetchého. No poslal jsem ho, kam takoví spameři patří...

2 0
možnosti
Foto

ač příznivec pana knížete, učinil jsem totéž

1 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 22,98
  • Průměrná čtenost 1113x
Pár postřehů aneb, jak říká jeden známý, co nás napadlo ve vaně. On to myslí pejorativně, ale já tiše volám „Heuréka!" .

Seznam rubrik